Jag är helylle

Jag är så FANTASTISKT nöjd/stolt/överväldigad över mina nya julstjärnor att jag kände att det nog egentligen bara finns en person som skulle kunna uppskatta dem lika mycket som jag. Därför bjöd jag över mormor (och för ordningens skull även morfar) på lite sen adventsfika idag. Gick upp vid halv nio imorse för att baka (!!!) en saffranskaka. Enligt morfar var det den godaste kakan i år (och det är ett JÄVLIGT bra betyg såhär i slutet av november, om ni inte förstod det), vilket är lite smickrande att höra från en 40-talist, som i regel fikar tre gånger om dagen. Bildskön blev den också:



Se på fan - hon kan baka också!
Eventuella frierier skickas till: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0