Man måste komma ihåg att det alltid finns de som har det sämre

Cecilia reflekterar över hur jag förför mina män:

"Jag har alltid avundats tjejer med Super Mario. Det enda jag har i jämförelse är mina lp-skivor.

Några glas vin. Hm, ojsan, här har vi min samling skivor. Åh, ja, jo... Jag har många Dylan-skivor, javisst jajjemen! Det blir plus i kanten, för nu kan vi diskutera musik och prata om hur all musik var bättre förr. Och så tar jag fram Creedence-skivan och sätter på I put a spell on you (alternativt House of the rising sun med The Animals) och sen är det klaaaaart!

Dvs om jag nu hade haft en vinylspelare."


Kommentarer
Postat av: narrative essay

You must try to be the best person in al world. In this case your life will be easer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0