När vi ändå är inne på att jag är egen företagare


Eftersom ingen annan talar om för mig vad jag ska göra är livet ganska smidigt nu. Borde vara. Men jag maskar. Istället för att skriva på saker jag borde skriva på och ringa folk jag borde ringa kände jag att veckans prio var städning (IGEN?!) eftersom jag tydligen "inte kan göra alla de där sakerna om det är stökigt hemma" med anledningen att hemma är mitt kontor. Så. Jag har städat - i närmare TVÅ DYGN! Jag har städat på platser jag inte visste fanns, med tandborste! I kylen, MELLAN spjälorna (säger man så?) på elementen, I samt PÅ badrumsskåpet. Helt ärligt, hur ofta gör ni det? För mig var det nog första gången sen jag flyttade in för fyra år sen.

Jaja. Men det finns en liten yta som jag inte kommer åt, och det ger mig panik. Nämligen denna:


Ventilen i badrummet. Så nu söker jag en lång person, två meter borde duga, och gärna snygg av manligt kön som kan tänka sig att torka av den där? Eventuell intresseanmälan görs till [email protected] (JAJJAMEN, det är en företagsmail!)


Kommentarer
Postat av: Astrid

Hellre lite skit i hörnen än en rent helvet. Kontakta Leo för ventilen.

2011-11-10 @ 19:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0