Jag är lång och luktar ganska gott


Idag har jag sprungit runt på stan som en amazonkvinna på 185 cm. Det går bra, förutom att räcket (handtaget? vad?) i rulltrappan hamnar så JÄVLA LÅNGT NER?

Har haft en downer när det kommer till klackar ganska länge. Jag har så fantastiskt många fina "jag är så himla underbart övernaturligt naturligt vacker utan smink och klär bäst i Converse"-kvinnor i min närhet, och jag känner mig alltid som en transvestit bredvid dem, med min långa kropp och mitt stora hår. Outade detta för Cecilia för ett tag sen, varpå hon kontrade med "Jag känner mig alltid som kusinen från landet som luktar illa bredvid dig..."

Ibland måste man bara prata om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0