Till alla er som inte trodde jag skulle våga posta detta

För några veckor sedan tog batterierna i min vibrator slut. Det tråkiga i den situationen är att man blir varse precis när man inte vill bli det.

Jag har gått och dragit på det in i det längsta. Varför kan jag inte ladda den via en USB-port i datorn som med allt annat? JAG KAN JU INTE GÅ UT OCH KÖPA BATTERIER?! Så genomskinligt? När köper man batterier idag, liksom? Vad använder man batterier till om inte en vibrator?

Efter att ha övat på en obrydd "jag ska bara ner till affären och köpa AAA-batterier till min vibrator, för jag är kvinna 2011 och det är inget konstigt i det"-blick framför spegeln i tre veckor kände jag att det fick vara slut på fånerier och bestämde att det var dags.

Det var enkelt. Tills jag mötte kassörskans blick. Hon såg rakt igenom mig. HON VISSTE precis vad jag skulle göra med ett fyrpack AAA-batterier. Hon såg tamejfan vilken färg den har också. Jag började svettas, mumlade något om retrokänslan en freestyle inger och sprang därifrån.

Så ligger jag här i soffan med sprillans nya batterier. Men jag kan inte ge henne det. Kassörskan på Hemköp ska inte tro att hon vet vad jag gör ikväll.

Thank God, for chocolate.


Kommentarer
Postat av: Calle

Är det därför alla tjejer köper batterier på konsum när jag jobbar... Har alltid trott det var åt barnens leksaker...

2011-10-18 @ 00:33:39
Postat av: N

2011-10-18 @ 16:52:31
Postat av: Nicco

HAHAHA :D

2011-10-18 @ 16:52:57
URL: http://nicolinahamlin.blogg.se/
Postat av: Doris

Å jag som aldrig skämts förut........

2011-10-19 @ 12:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0