Jag kompenserar med ett godnatt


Nu säger jag godnatt.

Ska krypa ner i nytvättade sängkläder, låta doften av sköljmedel söva mig. Och för första gången på vem vet när ska jag inte ställa klockan. Lyxigt så det förslår. Det är nästan synd att jag är svintrött. Hade varit härligt att vara vaken jättesent för att uppskatta sovmorgonen even more.

I mellanstadiet hade jag tvångstankar om att "godnatt" skulle vara den sista ordväxlingen på kvällen. Ifall någon händelsevis skulle dö under natten.

Idiotiskt på så många vis...

Kommentarer
Postat av: Sovkamrat från mellanstadiet

MEN JA! Det minns jag, med tvångstanken. Och så retade jag dig med att inte säga god natt så du blev galen.

2011-09-22 @ 23:43:27
Postat av: kamrat från mellanstadiet

bad ni inte till Gud också? Det gjorde jag.

2011-09-27 @ 20:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0