Overheard on Facebook




Desperate girl - Jag har börjat få hemsk ångest över mitt liv.

Supporting girl - Va? Why?

Desperate girl - Sen jag blev av med min iPhone har jag insett hur äckligt jävla beroende jag är av att andra ser vad jag gör. Det som inte finns på Facebook har aldrig hänt. Och nu kan jag inte checka in någonstans längre… Har fan svårt att sova på nätterna. Got no life, I tell you.

Supporting girl - Hahaha, ja, det är hemskt.
Du kanske ska ta bort ditt konto ett tag? Chockterapi.

Desperate girl - Fast jag skulle ju bara ångra mig efter en vecka och då är det ju pinsamt att liksom… Be om att få komma tillbaka.

Supporting girl - Ja, men man kan typ pausa kontot! Allt finns kvar sen när man återskapar det. Vet flera som gjort så.

Desperate girl -  Äre sant!? Ska fan göra det!


Det blev en blogg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

YES!!!!

2011-09-07 @ 08:29:20
Postat av: cicci

jag ska bli ditt lilla troll!

2011-09-07 @ 10:11:36
Postat av: Stina

Det var på tiden!

2011-09-07 @ 10:21:51
Postat av: Jennifer

Klockrent! Som jag har längtat!

2011-09-07 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0