Smal och glad


Här försökte jag vara slug igår kväll och förbereda morgonens inlägg för att kunna sova tio minuter extra. Så ser jag nu att det ser ut som jag postade det vid 23-tiden igår. Bummer. På blogg.se kan man tydligen inte fejka någonting.

Rimligt lång dag idag. Åkte hemifrån 05.30 imorse och kom hem nu (i realtid denna gång). Plåtat på location (så jävla nice att slänga sig med business-ord). Teamet åkte staden runt i en minibuss som ett dagcenter på utflykt. Galet kul. Nu ska jag äta dagens första mål mat. Men det är okej, såg på löpet idag att man kan bli både smal och glad av kaffe.

Kommentarer
Postat av: Johan krievins



Vad fotade vi idag, som man måste gå upp mitt i natten för att få att fastna?!

P.s Jag har en sådan där galet tidig morgon varit millimeter från att använda hudkräm på tandborsten. Hade givit ett rätt speciellt uppvaknande tror jag. D.s :D

2011-09-29 @ 21:44:32
Postat av: Lina

Två modeller, sex bilder, fem platser, 14 timmar!

Ps. Fy satan! Ds.

2011-09-29 @ 22:01:09
URL: http://happyfungrownuplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0