På tunnelbanan


Det är sällan jag hamnar på tuben i rusningen, men idag gjorde jag det.

Situationen är trång och tillräckligt obekväm som den är, när min iPod bestämmer sig för att dra igång Brenda Lee - Rockin' around the Christmas tree. Ängsligt försöker jag möta mina medresenärers blickar, för att om möjligt utläsa hur mycket mina hörlurar läcker. Visst tittar tjejen närmast lite konstigt på mig?

Jag måste byta. Börjar vrida lite på mig, råkar ta tidigare nämnda tjej på brösten när jag försöker få ner handen i fickan. Nu tittar hon garanterat konstigt på mig. Dessutom måste det se ut som att jag står och tar på mig själv nu, när jag gräver i byxfickan? Lyckas äntligen lokalisera rätt knapp, den byter låt.

Fattaru - Mina hundar.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah! igenkänningsfaktor 100 :)



//Din gamla granne Sara över gården.

2011-10-13 @ 11:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0