Man får faktiskt inte ändra om hur som helst


Idag har jag ätit hantverkarlunch. På tisdagar är det fläsk med löksås, det är allmänt känt. Men idag, utan att jag riktigt vet hur det gick till, hörde jag mig själv beställa "raggmunk med fläsk" istället. Hur utanför boxen får man vara egentligen!?

Efter lunchen hamnade jag i den grövsta matkoman någonsin och var tvungen att gå hem och napa en stund. Jag drömde att jag var hemma hos Erik och Martina Haag, det var tisdag och vi skulle äta rotmos och grisfötter. Tydligen var DET tisdagsmat. Högst förvirrande och helt tydligt en slags bearbetning för det här med lunchen. Precis när jag hade ställt frågan, "men, hur många barn HAR ni egentligen?" vaknade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0