Det är precis som att vara 16 igen

När jag fick post idag trodde jag först att det skulle vara min nya brevvän. Tjockt, vadderat kuvert. Tänkte att denne någon kanske lagt i något suddgummi som luktade gott och såg ut som en klase lila vindruvor, eller kanske en liten pärlplatta med mitt namn på. Men det var bara klamydiatestet jag skickade efter förra veckan (ÅH! VAD PINSAM JAG ÄR NU MAMMA! Men det är väl bättre att jag tänker efter efter, än inte alls?).

Det absolut bästa var det här lilla startkitet som fanns med:



En kondom och en liten skojig guide till ett liv med kondom. Jag känner mig omhändertagen och sedd. Landstinget bryr sig om mig. För varje gång jag testar mig för en könssjukdom får jag ett gratis, säkert ligg.

Kommentarer
Postat av: smeden

får man sådanna saker när man köper BATTERIER???

2011-11-15 @ 11:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0