Hur jag kan veta att det blir en bra dag


De här trosorna fick jag av min syster (vänta lite här nu, var hon inte ensambarn?) när jag fyllde 17. Det var den sk "utfyllnadspresenten", menat att vara ett skämt. Leopardmönstrade boxers med turkos linning i något jävla mjukt material. Så galet tantigt/töntigt 2003.

Föga kunde hon ana att de idag skulle vara mina BÄSTA trosor (ja, jag har haft dem i snart nio år, det kanske var lite konstigt kände jag nu)! Varje dag i de här trosorna blir en bra dag. Det är nästan så att jag drar mig för att sätta på dem, eftersom jag vet att det kommer dröja till nästa gång. Men idag åkte dem på. Ska ligga i soffan med rabarberpajen jag bakade igår (paus for reaction) och bara ha ett riktigt fint liv.

Ja, så jag ville väl egentligen bara säga tack till syrran, såhär i efterhand. Du har gjort allt lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, jag har likadana! Älskar dom!!

2011-11-19 @ 10:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0