Det här med Trisslotten


Jag har inte skrapat den än. Har sån jävla feeling för just denna lott att jag inte riktigt vågar. Jag ser framför mig vilken fantastisk historia det blir, det här med ringar på vattnet.

Jag skapar en blogg. Jag får ett fan. Mitt fan skickar en trisslott. Jag skrapar fram tre klöver. Får vara med i tv och skrapa. Och förutom att vinna 50 lax i månaden i 50 år tycker de på redaktionen att jag är så förbannat mysig att de erbjuder mig en programledarroll på Nyhetsmorgon. Och så sitter jag där, rik som ett troll, och äter dragonkryddad lax (som någon årets kock styrt till) ihop med Steffo.

Tänk, va. Allt för att jag startade en blogg.

Kommentarer
Postat av: Doris

This is what dreams are made of! Får jag komma å vara gäst hos er i morronsoffan då?

2011-12-19 @ 10:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0