Jag fick ett sms från min mor


"Du har inte uppdaterat bloggen idag."

Det är sant. Jag har umgåtts med vänner istället. Nu sitter jag här och skäms. Total felprioritering år 2011 och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Åkte (DEN DÄR FÖRBANNADE JOBBIGA ASLÅNGA) gröna linjen ut i södra förorten igår kväll för att hälsa på Sofia. En sådan utsvävning kräver att man sover kvar för att det överhuvudtaget ska vara värt det. Vaknade halv sex imorse av att Sofia skrek (alternativt är "tjöt" en mer målande beskrivning) rätt ut  i sömnen. Min spontana tanke var att det fanns två alternativ att välja mellan här:

- Hon drömmer att hon har sex
- Hon drömmer att hon blir mördad

Lustigt, att vi inte har tillräckligt med uttryck för att kunna skilja på dessa tu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0