Förstår ni hur ödmjuk jag är?


Jag tycker att nyår är årets värsta kväll. Vilken jävla random tisdag som helst i livet har hittills varit roligare än någon nyårsafton jag upplevt. Så för att trotsa hela grejen stod jag hemma och diskade på tolvslaget i år. Hemma och nykter. Ibland måste man ju vara det också. Tio över gick jag in i duschen. Sen dammsög jag hela lägenheten. Det slog mig att jag inte skulle våga dammsuga mitt i natten någon annan kväll än just nyårsafton, då vet man att alla andra är vakna i alla fall. Inrutat. 

Så, för att komma till poängen, vaknar jag idag och har gått in i någon jävla bakisdvala tillsammans med hela svenska folket. Inte gjort något vettigt. Ligger på soffan, lätt illamående och har fått pausa min film tre gånger hittills för en nap. Sympatibakis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0