Vikten av en påminnelse

Det man inte har i huvudet får man ha i iPhonen. Därför har jag skaffat en helt fantastisk app som heter iPeriod, den är rosa och blommig och allt sånt där som vi kvinnor gillar. Den talar om det mesta för mig, men i huvudsak när jag ska ha mens, och den har stenkoll på när jag kommer bli sur. Man kan tydligen synka den med sin partners telefon, så denne får en varning när det är dags för pms, men det har jag stuntat i, det märker han så bra ändå.


Idag när jag satt på jobbet började telefonen plöstligt spela hysterisk musik, ett stycke jag inte hört förut. Då var det iPeriod som satte igång någon form av räddningsaktion för att påminna mig om att min mens är tre dagar sen. Så jävla bra - om jag hade kunnat göra något åt saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0