Jag ska tydligen giftas bort nu


Jag fick ett intressant mail i veckan, under rubriken "Du, det där med gifteri..."

"Det kanske inte syns såhär över nätet, men jag står på knä och har en jääävligt flådig ring =) Sen tror jag din släkt älskar mig redan, speciellt din morfar. Hade han varit din far, hade jag haft dig som i en liten ask :D

Så kan vi ses något innan vi gifter oss?

Vänliga Hälsningar,
En vän från tiden innan bloggar fanns..."

Det är från Jimpan, min reservplan (en av två, och det börjar kännas lite jobbigt att ha dubbelbokat en sån här sak nu när det börjar närma sig?). Det mest intressanta här är inte själva erbjudandet, utan att vi 2003 satt och planerade in vår reservplan till 2013. Våra tonårsjag ansåg att vi skulle vara förbrukade 2013. Inte vid 40 - vid 26. Jag blir alldeles svettig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e lika impad som morfar... mvh pappa

2011-12-03 @ 09:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0