Mina vänner, behöver ni en uppföljning?


Jag har fått kritik från en upprörd bloggläsare/intressent. Jag citerar:
"Du måste ju fatta själv att du inte kan lägga upp på bloggen att du könssjukdomstestar dig och sen inte lägga upp att du fick svar att det var lugnt (varken det var det eller inte). Så jävla basic så det finns inte!"

Intressant, jag frågar för vems skull det är viktigt att den informationen kommer upp i bloggen: 
"För din. Hur stor chans tror du att du har att få knulla om folk tror att du eventuellt har könssjukdomar? Du marknadsför en produkt (ja, i sammanhanget är du en produkt) och då handlar det om att städa upp lite. Som att man inte försöker sälja sin lägenhet när det är full med massa konstiga saker".

Någonstans tycker jag att det är gulligt, tanken på att ALLA män där ute läser min blogg. Även om det är en fin vision är vi inte där riktigt än. Vidare hoppas jag att mina läsare har tillräcklig slutledningsförmåga att inse följande:
1. Jag är frisk
2. Jag ser till att bli det

Jag tänker lite som de på vårdcentralen - onödigt att ringa om det är lugnt. 
Alternativt ligger jag så mycket att jag inte har hunnit göra testet än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0