Det här har jag och Pillz gjort idag:


Till höger ett spöke som peppar inför Alla helgons dag.

Jag vet att man inte ska smygläsa andras meddelanden, men killen framför mig på bussen fick ett sms från "Martina & Katterna": "Hej Älskling! Jag mår helt okej, inga nämnvärda blödningar idag" varpå han svarar: "Okej, hälsa Räkan!"

I punktform:
- VARFÖR har han döpt sin (förmodade) flickvän till "Martina & Katterna" i mobilen?
- VARFÖR respondar han något som låter som ett tungt samtalsämne med något så cleant som "Okej, hälsa Räkan!"?
- VEM är Räkan? Deras gemensamma foster? En av katterna?

Kommentarer
Postat av: buy essays

I love go shopping. But all time I'm blow all my money on unuseful expensive things.

2011-11-04 @ 16:04:01
URL: http://custom-essay.ws/buy-essay.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0