Det här är fan ingen blogg om katter

Det är mycket som händer i min brevlåda. Två dagar i rad har jag fått grannens post. Jag vet att det är taskigt, men jag orkar inte gå upp med breven just nu. Det var säkert ändå hon som snodde min tvättid imorse.

Jag har en ledig eftermiddag och funderar över vad jag ska göra. Såhär ser valet ut:

- Kaffe och städräd (eventuellt gå upp med grannens post)
- Nap och Don Draper

Javisst ja - Cecilia har ringt mig tre gånger idag i ärendet att jag måste lägga upp bilder på hennes katt i bloggen. Men jag tycker att hon är mycket snyggare.

Kommentarer
Postat av: c

slående likt: http://www.bbc.co.uk/cult/ilove/years/1996/gallery/340/patsy.jpg

2011-10-06 @ 15:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0