Har ni koll på åt vilket håll det går?


Jaha. Nu är denna späkta kropp berikad med näring - grönt, rött och kött. Vad det nu spelar för roll, klockan är över tio och jag ska sova.

Har alltid tyckt att det är idioti att ställa om klockan två gånger om året. Finns INGEN mening?! Det blir ljusare på morgonen - skönt! Men det blir mörkare på kvällen?

Fast just i år känner jag en otrolig tacksamhet över påhittet, då jag ska ställa klockan på 03.00. Jag ska alltså inte bara släppa in något booty call genom porten, utan jag ska gå upp då. Och sen vara vaken hela dagen! Men eftersom vi ställer om klockan (orkar inte ens tänka på om det blir framåt eller bakåt, det enda jag vet är att jag vinner en timmes sömn) får jag sova ÄNDA TILL FYRA!

Just a hunch, men det kan bli så att jag försover mig. Så om någon av er vill vara schysst och bara slå en pling på vägen hem är jag evigt tacksam.

Natti, då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0