Livets ironi


Precis när jag hade postat tidigare inlägg dog mitt internet.

Jag har mobilt bredband. Det är en svit sen jag pluggade i Leksand och inte kunde ha ett (vägg)fast abonnemang. Nu kan jag inte leva utan?! Gillar tanken att jag kan surfa VAR SOM HELST. Nu skulle jag vara cool och uppgradera från 3G till 4G (hänger med) och då skulle det alltså skickas ut ett nytt SIM-kort för att detta skulle kunna genomföras. DET TOG TID. Och man måste ändå älska Tele2 och deras ambitioner. Jag gillar att de så gärna vill skynda på mitt 4G att de stänger av det gamla innan de ens skickar ut det nya kortet...

Veckans bästa var när jag igår kom hem till ett kuvert från Tele2, med bifogat A4 som talade om för mig att: "Nu kan du snart börjar surfa med Sveriges bästa mobila bredband. Du hittar ditt SIM-kort, modem och en prislista i det här paketet". Cool, tänkte jag. FÖRUTOM ATT KUVERTET I ÖVRIGT VAR TOMT?!

Men skam den som ger sig, va! Idag gick jag till en AFFÄR (precis!) och hämtade ut mitt nya kort. Så nu kan jag blogga på utav bara helvete.


Kommentarer
Postat av: Doris

Bra det!

2011-10-25 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0