Satan vad irriterande


Det var i bilen i lördags som tanken satte sig. P3 spelade Veronica Maggios Satan i gatan för mig som så många gånger förr, men den här gången fastnade  jag vid raden "gick omkring i ditt kvarter tills det blev för kallt, tänkte ut en dialog mellan oss och allt, lampan släcktes i din hall och jag gick hem igen".

Seriöst. Nu har jag tänkt i snart fem dygn. Har jag någonsin varit i en lägenhet med fönster i hallen?! Det är så himla irriterande. NÅGON jävel där ute måste väl ha ett fönster i hallen?!


Kommentarer
Postat av: skog

Men det kan ju vara så enkelt som att det är en lägenhet i radhus och så har dem ett fönster i dörren som är frostat och tänder man lampan i taket i hallen så lyser det ut genom fönstret.

Så är det i Södertälje. Hos en viss ung man som röker för mycket.

Kanske har Veronica varit där.



2011-10-26 @ 17:56:11
Postat av: Lina

Oavsett var hon varit och vad hon sjunger om - finns det lägenheter med fönster i hallen?!

2011-10-26 @ 23:46:26
URL: http://happyfungrownuplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0