Hälsa på en tjej som lever ett värdigt liv


JARÅ! Vad säger ni nu då?!

Efter lunchen, efter en tvåtimmarsnap och efter tre avsnitt Mad Men tog jag faktiskt tag i mitt liv och städade hela jävla lägenheten. Kolla, vilket fint golv jag har?!

Efter städandet skulle jag laga mat. Hade bjudit över Pillz på middag av den enkla anledningen att jag alldeles för sällan lagar riktig mat och istället lever på mackor. Tänkte gå runt problemet och sätta press på mig själv i form av en matgäst.


Det blev scones...


Kommentarer
Postat av: saris

goda scooooones! Skicka hit en ! :) tittade in för att läsa din blogg såhär en tisdagskväll! En update på vad som händer i gustaFssons liv liksom! puss!

2011-10-18 @ 22:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0