Dedication to my daddy


Bloggandet gör mig till en mer ödmjuk människa. Min far, som aldrig brytt sig om att lära sig använda datorn till något annat än poker ringde i veckan: "Jag läser din blogg! Den är såndär... favorit! Uppe i hörnet på datan!" Fantastiskt! 

Jag har Lloyds Dedication to my ex på hjärnan (märkligt att den är censurerad på Youtube, det finns ju jättemånga andra videor på kattungar?). I två veckor har jag gått runt och nynnat "I miss that pussy, that pussy, that pussy, that pussy". Nu vill jag byta låt.

Ska strax äta frukost med Grevinnan Wrangel. Ingen annan kallar henne så, men jag tycker det är viktigt med traditioner.

Kommentarer
Postat av: Farbror Conny

Jag har också hittat hit - det är en ännu större sensation än att brollan gjort det! Du skriver jättekul! Var får du allt ifrån? Kanske ligger det i generna?!? Förmodligen inte..... Kram gudfar C

2011-09-30 @ 14:47:24
Postat av: Lina

Det här värmer ju ännu mer!

2011-09-30 @ 18:43:49
URL: http://happyfungrownuplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0