Men jag äääär ju här!


Åh, vad ni är trötta på mig.

Jag tog bara ett litet bloggbreak, kände på livet lite. Hur kroppstemperaturen är utan en laptop i knät. Men så får man tydligen inte göra. Konspirationsteorier från alla möjliga håll. Pappa ringde förra veckan och frågade om jag mådde dåligt, nu senast i morse ringde mamma, "Lina, är det så att du har råkat tappa bort kameran men inte vågar säga något?". Nej, så är det inte. Men jag får väl ge med mig, nu har ni mig här igen. Jag ska berätta allt för er, med start nu:

Sitter i soffan och äter After Eight, en liten uppladdning för gymmet senare. Godis och träning borde ju vara den magiska medicinen mot platt rumpa? Strax börjar Malou Efter Tio. Nu är allt som det ska igen.

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0